BIZ Social Media Snow Camp 2011

M-am delectat in perioada 1-4 decembrie la Social Media Snow Camp, tabara organizata de echipa Revistei Biz. Toata floarea cea vestita a blogosferei romanesti s-a reunit pentru a doua oara intr-un astfel de cadru pentru a prezenta pulsul acestui in social media. Aproape 50 de persoane, un loc deosebit (http://www.portileregatului.ro/) si multa voie buna. Desigur, polemici si dezbateri incinse, contraziceri si argumentari, toate ingredientele inerente pentru o astfel de confruntare la care au participat inclusiv companii si agentii.

As vrea sa nu treaca momentul care a prilejuit aceasta postare, dupa o perioada destul de indelungata, fara sa consemnez impactul pe care evenimentul l-a avut asupra mea. In primul rand, a starnit dorinta de schimbare in cateva privinte la nivel personal si cred ca cea mai importanta de mentionat aici este aceea ca voi incerca sa cresc aceasta „fila de roman” pe care am pornit-o aici – intai de toate din respect  fata de entuziasmul pe care l-am avut cu ani in urma. Nu vreau sa sune ca o promisiune, dar as nota-o ca pe o „declaratie” pe care sper sa o pot sustine prin fapte. Despre celelalte concluzii la care am ajuns, nu are sens sa povestesc, pentru ca ele tin de alte aspecte ale dezvoltarii personale la care imi propun sa lucrez in perioada urmatoare.

Din punct de vedere profesional, tabara asta m-a pus in fata unor intrebari si a unor analogii. M-a facut sa vad solutii noi, sa schitez idei tinand cont de noua realitate statuata de speakeri, cu gandul de a le si aplica ulterior🙂 ceea ce a fost bine, pentru ca numai asa realizez ca se poate micsora riscul aparitiei „autismului”. Mi-am dat seama ca domeniul social media trebuie sa stea mai aproape de mine si de noi, comunicatorii, in general, pentru ca el schimba dimensiunea meseriei in prezent. Am plecat cu gandul ca trebuie sa luptam  pentru profesie inclusiv, cum spunea Bogdana Butnar, statuand oficial jobul de Social Media Manager/Coordinator/Whatever. Pentru ca desi el nu exista in nomenclator, traieste in realitate in multi dintre noi si o conditie a eficientei sale este legitimarea. Am mai plecat cu certitudinea ca sunt cel putin 6-7 bloggeri romani de un mare bun-simt, care chiar merita atentia noastra, in egala masura cum o merita publicatiile traditionale monitorizate zilnic. Am mai notat ca e important sa diferentiem continutul comunicarilor noastre in functie de destinatari, lucru deja stiut, desigur, dar de cele mai multe ori neglijat. De altfel, s-au spus multe lucruri deja stiute, insa meritul taberei cred ca a fost acela de a le sistematiza si de a le recontextualiza.

Lista cu give-away-urile taberei poate continua, insa important este ce vom face cu ele de acum inainte, in profesie si nu numai. Sper sa se cristalizeze in moduri de gandire productive, asa incat urmatorul Social Media Camp sa ne duca si mai departe🙂

4 gânduri despre „BIZ Social Media Snow Camp 2011

  1. Pingback: SMSnowCamp – debriefing « « Spada

  2. Pingback: ObiZnuiti si obiZnuite la Social Media Camp 2011

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s