Totul sau nimic in 2012

In acest Nou An se va face ordine in mod firesc in multe dintre compartimentee vietii mele. Pentru ca sunt multe lucruri care stiu sigur ca se apropie de final, independent de vointa mea.

Despre unele stiu sigur, in privinta altora insa simt doar si nu pot decat sa astept ce o sa se intample. Sunt lucruri si sentimente acumulate, care duc inevitabil catre ceva, pozitiv sau negativ. Zarurile au fost aruncate cu ceva vreme in urma, iar noi le-am influentat traiectoria, pe langa norocul care le-a ghidat. Le-am aruncat cu forta sau cu ezitare, cu incredere sau cu indoiala. Am jucat in 2, 3 sau mai multi, pe niste piste netede sau brazdate cu denivelari. Am jucat insa, caci nu ne-am putut permite sa stam pe loc. Daca nu o faceam noi, oricum o faceau altii in numele nostru.

Privesc inainte si inapoi, catre acumularile care au determinat sortii pana acum. Ma intreb ce miscari au fost gresite, pe care ar trebui sa le trec la capitolul „bune practici”. S-ar pute sa ajung la concluzia ca prea multe au fost mutarile programate si prea putine cele spontane. S-ar putea sa imi para rau ca nu am riscat mai mult. Dar ce sa fac daca imi plac certitudinile?

2012 va fi totul sau nimic, dreapta sau stanga, alb sau negru.

2 gânduri despre „Totul sau nimic in 2012

  1. Draga Ancuta,

    Iata ca si in aceasta seara iti citesc gandurile. Daca m-ai intreba de ce fac asta acum, probabil ca as ridica din umeri. E ora 12 si jumatate seara, iar eu „ma gasesc” pe blogul tau.
    Am citit!…apoi, m-a stras inima. Nu stiu daca am perceput corect starea ta interioara, insa, mie mi-a parut ca incertitudinea este cuvantul pe care as putea sa il atribui descrierii tale.
    Draga mea Ancuta, oare alb sau negru, dreapta sau stanga, totul sau nimic este ceea ce doresti pentru anul acesta,sau pentru cei ce urmeaza?
    Nu cumva nuantele variate de gri sunt cele care fac tranzitia aceasta catre succes mai merituasa?
    Eu cred ca avem timp pentru toate. Succesul, uneori, pare infim daca tranzitia asta dintre negru si alb nu se realizeaza prin tonuri de gri.
    Sper sa te gasesc mai optimista. Avem, se pare, multe de recuperat.

    Cu mare drag,
    Irina Gheorghe

    • Irinuco, m-ai surprins intr-un moment de nostalgie, recunosc. De acord, sunt si tonuri de gri, dar exista situatii in care stii sigur ca o sa fie alb sau negru, la acestea ma refeream eu. Te interpelez pe facebook sa punem de-o intalnire unde sa filosofam nitel😀

Lasă un răspuns

