Despre magia umana

FullSizeRenderUna dintre satisfactiile pe care mi le ofera jobul meu de PR la Discovery este ca ma imbogatesc zilnic in plan personal prin ceea ce intreprind la nivel profesional. Si as vrea sa lasam la o parte intelesul pecuniar pe care l-ar putea avea afirmatia mea, pentru ca nu despre el este vorba acum. Nu, ma refer in special la cultura mea generala, care se imbogateste prin toate informatiile la care am acces, prin descoperirile despre universul inconjurator despre care am privilegiul sa aflu poate cu un pas inaintea celorlalti si despre care duc vestea mai departe, prin interactiunea cu oameni cu povesti incredibile de viata.

De data asta, “bogatia” pe care am strans-o in ultimele zile se leaga de un om special, care este vedeta Discovery si care, pasionat fiind de magie, a facut din asta o meserie. Am avut ocazia sa stau aproape de el si sa il cunosc in culise, iar acum, la doua zile de la plecarea lui din Romania, imi dau seama ce amprenta puternica a lasat asupra mea. In primul rand, pentru ca mi-a reamintit cat de mult imi plac oamenii care nu uita de unde au plecat; care, desi ajunsi celebri si bogati, continua sa aiba pe primul loc valori importante,  precum familia; care nu precupetesc niciun efort pentru a-i face pe cei din jur mai fericiti, uitand de propria oboseala si de propriul timp, pentru ca stiu sa isi ia energia din emotiile pozitive pe care le starnesc. Apoi, pentru ca mi-am reconfirmat faptul ca atunci cand pasiunea si meseria se contopesc, nu mai e loc sa pui la indoiala succesul –  va fi evident cat de bine le imbini si cat de mult suflet pui, iar oamenii iti vor simti efervescenta, ii vei incarca si pe si si te vei incarca si pe tine insuti, chiar si in momentele in care epuizarea fizica o sa se instaleze.

Da, azi sunt un om mai bogat la nivel personal, pentru ca l-am cunoscut pe Dynamo, magicianul britanic care stie sa lase masca de la celebritati precum Richard Branson, Ashton Kutcher, Jay-Z, Pharell sau Coldplay, pana la oameni simpli de pe strada. N-as putea sa rezum intr-un articol bucuria pe care intalnirea cu el mi-a produs-o mie si care se pare ca o sa ma caluzeasca o buna bucata de vreme de-aici inainte, insa este important sa las aici mesajul cu care am ramas: se poate sa fii deopotriva celebru si modest, cu bun simt, deschis, autentic. Sa ajungi vedeta, dar sa continui sa te bucuri cu-adevarat de zambetele oamenilor. Sa fii foarte concentrat si mandru de munca ta, dar in acelasi timp cald, empatic, respectuos fata de munca oamenilor din jur care se straduiesc sa iti faca pe plac, Si lista poate continua. Insa ma opresc aici si va invit sa va convingeti ca nu sunt singura careia Dynamo i-a lasat sentimentul asta: cititi si interviul cu Dynamo la Cristina pe blog sau impresiile lui Cristi in urma intalnirii cu el. Si va mai indemn ca, pe langa politica si alte subiecte care starnesc mai degraba incrancenare, sa lasati loc de putina magie in vietile voastre luni, 20 octombrie, de la ora 22:00, pe Discovery Channel, cand incepe un nou sezon din Dynamo si magia imposibilului.

Lasă un răspuns

